خانما ویکس کمر درد برا هفته های من ضرر داره ؟

۸ پاسخ

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم

خانما 6.7روز از رابطه مون میگذره امروز صب خونریزی در حد لکه بینی داشتم و قهوه ای تیره هم بود ممکنه باردار باشم؟؟

بهترینش روغن زیتون هست که هیچ خطری توبارداری نداره برای ماساژ

آره خوب نیس اصلا استفاده نکن بجاش از روغن زیتون یا روغن که برا پخت وپز استفاده میکنی

باعث سقط بچه میشه .من تجربش دارم نه عزیزم به هیچ وجه

ویکس شیمیاییه نزنی بهتره
به جاش با روغن زیتون یا سیاهدونه اروم ماساز بده من هم از طب سنتی پرسیدم هم انجام دادم چیزی نمیشه

هفتتم پایین

فک کنم نباید ب اطراف کمر بزنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان fateme مامان fateme هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وپنجم بارداری