۶ پاسخ

روغن زیتون بزن

اصلا فایده نداره دردشو باید تحمل کرد

عزیزم به من گفتن باید با مشورت پزشک استفاده بشه

هرپمادی استفاده نکن عزیزم .
به دکترت بگی پماد یا کرم موضعی میده

منم چندبار زدم ولی چون دردش ستون فقرات و عضله و اینا نیست و برای بچه اس تاثیر نداره زیاد

منم خیلی درده
چیکار کنیم واقعا
ی بار رو تخت میگم درده میام رو زمین
رو زمین درده
نمیدونم چ کنم
خستم شد همین اول کاری

سوال های مرتبط