روغن زیتون بزن
اصلا فایده نداره دردشو باید تحمل کرد
عزیزم به من گفتن باید با مشورت پزشک استفاده بشه
هرپمادی استفاده نکن عزیزم .
به دکترت بگی پماد یا کرم موضعی میده
منم چندبار زدم ولی چون دردش ستون فقرات و عضله و اینا نیست و برای بچه اس تاثیر نداره زیاد
منم خیلی درده
چیکار کنیم واقعا
ی بار رو تخت میگم درده میام رو زمین
رو زمین درده
نمیدونم چ کنم
خستم شد همین اول کاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.