خانما توهفته ی من‌خوردم لواشک خوبع؟

۸ پاسخ

خوب ک نیس منظورم اینه ضرر نداره برات چون خاصیت نداره دوسداری بخور منم میخورم

منک انقدر میخوردمااا ضعف میکردم حالم بد میشد فقط لواشک نه ها کلا چیزای ترش مثل رب انارو آبغوره و...🤦🏻‍♀️

خون ریزیت بهتر شد؟

وای من که همش می خوردم😉

من هرروز میخورم به شرط اینکه بهداشتی باشه

زیاده روی نکن که معدت درد بگیره

اره هیچی نمیشه من انقدر ترشیجات میخوردم دکترم گفت مشکلی نداره

چرا بد باشه به نظرت؟

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم❤️ مامان پسرقشنگم❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان شاهان و یزدان مامان شاهان و یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری