بچه ها گی توهفته ی منه و دم به دقه گرسنه ی🤭

۶ پاسخ

منم دقیقا اینجوریم همش احساس ضعف و گرسنگی دارم با اینکه تازه ناهار خوردم
ولی میلی ندارم زیاد به غذا خوردن اما همش گشنمه

الان بخور كه از ٨ هفتگي بيچاره ميشي تا ١٢،١٣ هفته

منم نصف شبببب

منم از هفته 6 همینطورم خیلی زود ب زود ضعف میکنم ولی با بی میلی یچیز میخورم اونم خیلی کم از هیچی خوشم نمیاد ب زور میخورم حالت تهوع نگیرم

من از هفته شش هفت تا الان همین وضعیت رو دارم. ولی بدیش اینه تا میام یچیزی بخورم زود تهوع میگیرم و از بوها متنفرم مخصوصا مواد گوشتی

من دیونه شدم انقدرمیخورم🥲

سوال های مرتبط

مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان شاهان و یزدان مامان شاهان و یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان روژمان مامان روژمان هفته سی‌وهفتم بارداری