منم دقیقا اینجوریم همش احساس ضعف و گرسنگی دارم با اینکه تازه ناهار خوردم
ولی میلی ندارم زیاد به غذا خوردن اما همش گشنمه
الان بخور كه از ٨ هفتگي بيچاره ميشي تا ١٢،١٣ هفته
منم نصف شبببب
منم از هفته 6 همینطورم خیلی زود ب زود ضعف میکنم ولی با بی میلی یچیز میخورم اونم خیلی کم از هیچی خوشم نمیاد ب زور میخورم حالت تهوع نگیرم
من از هفته شش هفت تا الان همین وضعیت رو دارم. ولی بدیش اینه تا میام یچیزی بخورم زود تهوع میگیرم و از بوها متنفرم مخصوصا مواد گوشتی
من دیونه شدم انقدرمیخورم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.