من چرا ترشح ندارم اگه دارمم ابکی هست

۳ پاسخ

من الان دو هفته هست سینه هام خیلی سنگین شدن و درد میکنن زیاد نمیتونم دست بزنم شکمم درد میکنه گاهی اوقات هی فکر میکنم میخوام پریود بشم شما چی؟!

یعنی ترشح و اینا ربطی به بارداری نداره؟!

منم ندارم مثل شمام

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری