منم ندارم اصلا :( ماه های قبل داشتم یکمی
منم تا هفته ۱۵ نداشتم بعد اون تازه ترشح شروع شد اونم بعضی روزا که پیاده روی میکنم میاد
از اولم یعنی قبل بارداری نداشتی
جزو علامت ها نبود برات؟
آرزوی ترشح نکن من از اول زیاد دارم آدم زهر ترک میشه بعضیا کلا ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.