چرا من ترشح ندارم زوده یعنی؟؟؟

۴ پاسخ

منم ندارم اصلا :( ماه های قبل داشتم یکمی

منم تا هفته ۱۵ نداشتم بعد اون تازه ترشح شروع شد اونم بعضی روزا که پیاده روی میکنم میاد

از اولم یعنی قبل بارداری نداشتی
جزو علامت ها نبود برات؟

آرزوی ترشح نکن من از اول زیاد دارم آدم زهر ترک میشه بعضیا کلا ندارن

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری