من چرا از الان از زایمان میترسم 😐😐🫣🤭

۹ پاسخ

ترس نداره. بلاخره از بارداری راحت میشی. سبک میشی

اون موقع خدا خودش توان میده از پسش برمیای بهش فکر نکن

من اصلا کوچکترین ترسی ندارم البته که سزارین میخام انجام بدم

منم از روز اول وحشتشو دارم و همزمان کم طاقت هم شدم دلم میخواد زود بدنیا بیاد ببینمش

ترس نداره ک آنقدر لذت بخشه.من خیلی روز اول زایمانمو دوسدارم.

هممون میترسیم ولی هرچقد جلوتر میری و بیشتر حسش میکنی میفمی ب زحمتش میارزه🥲

منم میترسم

بترس چون خیلی ترسناکه🤣

باید تحمل کنی دیگ

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پیشی کوچولو مامان پیشی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری