والا من بچه دوممه همش لحظه زایمان قبلیم جلو چشممه مو ب تنم سیخ میشه از ترس
والا من بچه دوممه همش لحظه زایمان قبلیم جلو چشممه مو ب تنم سیخ میشه از ترس
من نمیخوام فعلا به این چیزا فکر کنم
اولین بچتونه بسلامتی من طبیعی روترجیح میدم خیلی بهترازسزارینه درکل ۱۰ساعتم دردنمیکشی وزودم سرپامیشی ولی سزداستاناداره برای خودت بغل کردن بچه بارداری بعدی وهزاردردسرطبیعی خیلی خیلی بهتر
سزارین قبول نمیکنند که مگر دلیل پزشکی داشته باشی یا ۵۰ یا ۶۰ ملیون پول بدی 🥺😮
دقیقا منم 🙁گیجم نمیدونم طبیعی بسم سزارین
هیچکی نمیگیره فقط ۱۲ ساعت باید درد بکشی.باید تحمل کنی.حتنا کلاس قبل زایمان برو که مثل من زور زدن یاد نداشتم
اره منم
نترس عزیزم خدا تواناییشو به ادم میده
بپه اولته
کیه ک نترسه طبیعی میری یاسزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.