من چرا انقد میترسم زایمان زودرس شمممم بخاطره سرویکسم

۴ پاسخ

والا زنای قدیم نمیدونستن سرویکس چیه خوشو خرم میزاییدن
منم اینقدر استرس دارم نمیدونم سر به کجا بزنم هر دردی میاد سراغم میگم واااای نکنه سرویکس کم شده باشه 😐

اتفاقا جالبه که هرکسی و دیدم ریسکشو داشته به موقع زاییده اونایی که مشکلی نداشتن زود زاییدن 😂😂😂🤦🏻

از الان چ فکرایی میکنیا عزیزم امیدت ب خدا باشه

مگه چنده

سوال های مرتبط