ذغال اخته تو بارداری ضرر داره

۵ پاسخ

من خوردم

نه عزیزم هر چیزی به اندازش هیچ ضرری نداره نوش جان

خوردن زیادش ضرر داره چون فشار رو میاره پایین و سوزش معده میاره

من خوردم نمیدونم ضرره یانه

من روزی ۱۰ دونه میخورم . آب زغال اخته هم هر وقت برم بیرون میخورم

سوال های مرتبط

مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان mahtab مامان mahtab ۵ ماهگی
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین کوچولو🌙 مامان ماهلین کوچولو🌙 ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۸ ماهگی