خانوما ذغال اخته ضرر داره بخورم؟

۶ پاسخ

زیاد نباید بخوری

منم خوردم

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

من که میخورم

فعک نکنم

نه.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان mahtab مامان mahtab ۵ ماهگی
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آتوسا مامان آتوسا ۲ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی