سلام دخترا ذغال اخته خیلی زیاد دوسدارم میخورم مشکلی نیست؟

۳ پاسخ

منم میخورم اشکال نداره

ن بابا بخور تا ۲۰هفته دکتر گفت مشکلی نیست ولی ۲۰به بعد میگن یکم رعایت شه من ک رعایت نمیکنم😅

نه، منم همش خوردم و میخورم، خیلیم خووووووشمزه ست 😋

سوال های مرتبط

مامان mahtab مامان mahtab ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری