سلام بچه ها من پوفیلای خونگی خیلی دوست دارم مشکلی نیست میخورم؟

۵ پاسخ

منم فقط همینا میخورم و با نمک فراوان🥲😁

زیاده هرروز یبوست میاره

نوش جون

بدون نمک بخور

نه فقط نمک خیلی زیاد بهش نزن

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان آدریان🧿 مامان آدریان🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا و برسام مامان لنا و برسام هفته هجدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری