۳ پاسخ

شمام بچتون هنوز نیومده تو لگن؟
دکتر گفت لگنتون خوبه یا تنگه؟

چیکار کنیو نمیدونم ولی ازمن ۳۰ هفته دوسانت بازه.اومده تو لگن. سزارینی هستم وبچه توخونه دارم سرماخوردگی بد گرفته خیلی حالم بده😭

مدام پیاده‌روی کن

سوال های مرتبط

مامان آرتا و آرتین مامان آرتا و آرتین روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری