کسی بوو ۱۷ هفته و ۶روز بره انومالی😍😂

۱۳ پاسخ

من برام 18 هفته دکتر رو نسخه نوشته میخوام از 18 هفته چند روز بگذره یا 19 هفته بشم بعد برم از تاریخ نسخه بگذره قبول میکنن؟؟

واسه منم ۱۶و ۵نوشته دکتر

۱۸ هفته برو

من‌۱۸ هفته ۳ روز رفتم

من ۱۷ و ۴روز رفتم همچی هم اندازه گرفت و خوب بود دکترم م گفت عالیه

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم دقیقاً مثل شما منم ان تی نگفت جنسیت چیه رفتم همه چی هم اوکی بود

بهترین زمانش رو سونو به من گفت از 17هفته و دوسه روز تا18هفته دوسه روز هست

بله منم بارداری قبلیم همین موقع ها رفتم

برای منم نوشته نرفتم میخام بزارم ۱۸ هفته و ۶ روز برم

بله میشه من دقیقا ۱۷ هفته و۵ روز رفتم انومالی

من ۱۷ هفته رفتم

خیلی زوده که بزار یکم بزرگتر شه

دکتر واسم نوشته بود نرفتم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد