سلام دوستان دارچین مگه تو بارداری ضرر داره؟؟

۶ پاسخ

بچه ها چرا من بلند میشم سنگینم دم داره بخاطر بارداری هست طبیعیه یانه؟؟؟

بله چون طبعش گرمه

اره عزیزم ۳ماهه اول باید احتیاط کنی

بله بهتره زیاد نخوری
من درحد کم خوردم

اره‌‌

اوایل بله

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته شانزدهم بارداری