سلام خانما اسم سپنتا شیکه؟واس پسرم

۷ پاسخ

خیلی شیکه از نظر من و خاص

هرجور خودت دوس داری اما بنظرم اصلا اسم قشنگی نیست و وایب قشنگی نمیده بیشتر به دخترونه میخوره یه اسمی بزار که بزرگ که شد هم قشنگ و باابهت باشه

سه پنتا پونزده تا 😅

نه عزیزم

سلیقه ای عزیزم من خودم ب دلم نمیشینه ولی باید ببینی دل خودت و همسرت چ اسمی میشینه نظر بقیه مهم نیس

نه شبیه اسم دختراس
تلفظش هم سخته

نه.

سوال های مرتبط

مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی