۵ پاسخ

منم از الان به فكر اون تايمم. تو بارداري موهام عالي شد. ولي ميگن بعدش خصوصا با شيردهي، ريزش ميگيره مو. فكر نكنم چاره ي خاصي داشته باشه

فقط میتونی ریزشش روکمتر کنی درصورتی ک تاچندین ماه بعد از زایمانت خوردن داروهاتو ادامه بدی، وگرنه قطعش نمیتونی کنی.

ویتامین استفاده کن

اره مریزه کمخونی هم دارم

قرص کلسیمو اهن و قط نکن

سوال های مرتبط

مامان جاوید🩵جانان🩷 مامان جاوید🩵جانان🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی