شیاف بزاری سرویکس زیاد میشه بچه بالا میره

۴ پاسخ

آره شیاف عالیه ، حتما هم واژینال بذارش
مال من ۲۷ بود شد ۳۴ الان هم ۳۷ خدارشکر

سلام گلم میگم شما قندت کنترل شده؟

سرویکس به هیچ عنوان بالا نمیره مگه اینکه سونو شکمی بدید برا سرویکس که احتمال خطا داره هر سری ولی اگه واژینال بدین امکان نداره بالا بره منی که ۳ تا بارداریمو بخاطر سرویکس از دست دادم دیگه میدونم

واقعا من نمی‌دونستم مرسی که اطلاعاتمو زیاد میکنید

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد