مگه هر‌چ بچه بالاتر میره سرویکس بالا نمیره؟؟

۷ پاسخ

بالا رفتن بچه یعنی افزایش وزن
و این یعنی جا گیر شدن بچه در رحم
و این باز یعنی رحم ی ظرفیتی داره
و اونجاست که طبیعتا باید طول سیروکس کم بشه ولی نه به شدت یا سریع
مثلا تا تایم زایمان این کاهش خیلی خیلی اهسته باشه

اون جفته که میره بالا سرویکس میاد پایین

اره منتهی هفته هایی که بچه توی شکم میره
نه هفته ای ک بچه هنوز توی لگن و رحم هست
و اون توقع شما از بالا رفتن مثلا از ۳۰ بشه سرویکس ۵۰ نیس در حد چند عدد بالا میره

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

اونی که بالا میره رحمه با رشد بچه و بزرگ شدنش
وزن بچه که بیشتر میشه فشارشم بیشتر میشه سرویکس پایین تر میاد

عزیزم کلن سرویکس یه چیز جداس جفت و بچه جدا

بچه سنگین تر میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی