طول سرویکس ۳۴ خوبه؟دکتر چیزی نگفت چحوری بالاتر میره؟

۶ پاسخ

برای من ۳۴ بود دکتر گفت خوبه، کارهای روزمرتو انجام بده

عزیزم تند تند راه نرو سعی کن وقتی کار نداری دراز بکشی الکی نشینی پله ها رو هم یکی یکی اروم برو بالا چیز سنگین هم بلند نکن
منم ان تی 35 بودم آنومالی 40 شد
البته 34 خوبه و مشکلی نداره ولی اگه میخوای بره بالاتر رعایت کن

مهم اینه پایین نیاذ همین

بد نیست برا من ۳۲ بود دکتر گفت فقط برا دستشویی و غذا خوردن بلند شو

خوبه استراحتتو داشته باش

دیگه خوبه دیگه نمیدونم چرا اینجا انقده همه درگیر سرویکسن

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری💙 مامان بلوبری💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری