برای من ۳۴ بود دکتر گفت خوبه، کارهای روزمرتو انجام بده
عزیزم تند تند راه نرو سعی کن وقتی کار نداری دراز بکشی الکی نشینی پله ها رو هم یکی یکی اروم برو بالا چیز سنگین هم بلند نکن
منم ان تی 35 بودم آنومالی 40 شد
البته 34 خوبه و مشکلی نداره ولی اگه میخوای بره بالاتر رعایت کن
مهم اینه پایین نیاذ همین
بد نیست برا من ۳۲ بود دکتر گفت فقط برا دستشویی و غذا خوردن بلند شو
خوبه استراحتتو داشته باش
دیگه خوبه دیگه نمیدونم چرا اینجا انقده همه درگیر سرویکسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.