خانم هایی ک زایمانشون‌ زدن ۱۲/۱۲ حال احوال 🤣😄

۱۶ پاسخ

من ۱۲ ۱۲😍😍😍😍

برا من تو برنامه زده ۱۰ اسفند ولی تو مطب دکتر زایمان و تو پرونده نوشته ۵ اسفند 😂 من خودمم ۵ اسفندم 😍 کاش واقعا ۵ اسفند بیاد باحاله ، این اهنگه رو بزارم رو کلیپ زایمان تو با کل رویای من اومدی تا تو ۳۰ سالگی باورم زیر و رو شهههه که بعد از تماشای چشمای تو .........

برا من ۱۱ ۱۲

برا من زده ۲۳ اسفند ولی دوس دارم شب عید بدنیا بیاد دعا میکنم تا شب عید رو زنگ خطر نباشم😅😅

منم ۱۲/۱۷

من 12/14☺️

من ۹ اسفند زده
خودمم تولدم ۱۶اسفنده😁

۱۲/۳🦦🤣
ربطی نداشت ولی خب

من11/11

بچه اولم این تاریخ بود حالا دومی احتمالا ۱۱ ۱۱ باشه

برا منم ۱۲.۱۲فقط نمیدونم این تاریخ طبیعی یا سزارین

من 12/15😍

مال من ۵ ۱۲ هستش😍

ینی چی متوجه نمیشم؟؟!

برا من۱۲/۱۰ چطور؟؟؟

من الان یکم پهلو درد دارم سمت چپم فک کنم از گرسنگیه.اخه شام نتونستم بخورم اصلا میلم نکشید الان تخم مرغ با خرما زدم بخورم 😂

تولد شوهر منم این تاریخ😁🌱

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم و دیارا مامان گندم و دیارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته چهاردهم بارداری
مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری