سرویکس ۳۴ خوبه؟

۵ پاسخ

آره گلم من آخرین بار رفتم ۳۴ بود زیر ۳۰نیاز به استراحت و دارو داره ولی بازم باید حواست باشه زیاد فشار به خودت نیاری من باید دوباره چک کنم چون سابقه دارم میاد زیر ۳۰

توی هفته ی تو 34 نرماله عزیزم مشکلی نداره

عالیه سرویکس نرمال ۳۰تا ۴۰ و برای شما عالیه اصلا هم نیاز به استراحت نداره من کل تایم بارداریم سرویکسم ۳۱-۳۲بود اصلا یکبار هم دکتر نگفت استراحت کنم

سلام عزیزم طول سرویکس فقط نباید فکر کنم یهویی کم بشه

باید استراحت کنی پایین ترنیاد زیر۳۰استراحت مطلق میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری