خانوما از کی بچه دچار نفخ یا کولیک میشه ؟

۶ پاسخ

۱۵تا ۲۰ روزگی شروع میشه تااااا سه ماهگی ادامه داره

مال من از 15 روزگیش

تقریبا نزدیک یکماهگی

دختر من از ۱۰روزگی فک‌کنم شروع کرد

بعضی بچه ها ازهمون اول بعضیا از ۱۵روزگی یا حتی ۴۰روزگی بعضیام اصلا ندارن من دخترم خداروشکر نه کولبک داشت نه رفلاکس نفخم نکرد البته خودمم ۲ماهه نه سبزی خوردم نه حبوبات نه لبنیات یکذره غذای نفخ دارنخوردم

ازهمون روزای اول

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی