۷ پاسخ

کره‌توغذاهاش‌استفاده‌کن

سلام
دختر منم همینه
دکترش گفت چون من و پدرش خیلی هیکلی نیستیم خوبه
و اینکه همون که روی نمودار باشه خوبه

با چه وزنی بدنیا اومده؟

اره پایینه

قد و وزن تولدش چند بوده

سویق برنج بگیر‌باهاش فرنی درست من هر روز صبح بدع بهش

اره یه کمی پایینه
مگر اینکه ژنتیکی باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۷ ماهگی