مامانا باید زیر سر بچه بالشت باشه ؟

۷ پاسخ

میگن ک نباشه بهتره
من با شونه هاش میزارم روی بالشت کم ارتفاع ک فقط یکم شیب دار بشه

من که براش میذارم رفلاکس داره میترسم بدون بالشت توخواب چیزیش بشه تقریبا بالاتنشو میذارم رو بالشت

من از ۱ ماهگیش بالا تنشو شیب میذارم یه پتو نازک تا کردم زیر تشکش گذاشتم

دخترم رفلاکس داره دکتر گفت بزار

اره حتما بزار

بله عزیزم سر و شونه هاش باید یکم بالاتر باشه

من بچم کولیک داره دکتر گفت حتما بالش بزار زیر سرش

سوال های مرتبط

مامان عــلی❤👶🏻 مامان عــلی❤👶🏻 ۸ ماهگی
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی
مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان شــاهــان مامان شــاهــان ۱۲ ماهگی