سلام
آب دور بچه 10 باشه پایینه؟🥲

۵ پاسخ

نه خوبه ولی مایعات زیاداستفاده کن پایینترنیاد

خوبه بد نیس کمتر از ۸پایینه

مال من ۱۰‌نیم بود گف خوبه هبچی نگفت اومدم اینجا خوندم ترسیدم والا

اب دور بچه همون امینو چی چی هس؟

از منم دهه استرس دازم همش

سوال های مرتبط

مامان Mahoor مامان Mahoor روزهای ابتدایی تولد