۴ پاسخ

اگه قند و فشار نداری هرچی دلت میکشه بخور نوش جونت

خودتو چاق ميكنه بچرو نه

نون خاصیت داری نیست، بهتره سبوس دار بخوری

اگه قند نداری نه

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد