خانوما من گردو زیاد میخورم 🫠به نظر شما ایرادی داره؟

۱۰ پاسخ

منم صبحونه ها فقط پنیر گردو می تونم بخورم
در طول روز هم گرسنه میشم خیلی وقتا فقط پنیر گردو دلم می خواد

کم بخور گرمیه بچه زردی میگیره

خوشبحالت جای منم بخور😂

بخور عزیزم من روزی ۳ تا صبح گاها س تام عصر میخورم

گردو عالیه که عزیزم صبحانه خوردنی بخور

خوبه ک

روزی دوتا کافیه

اره نخوریا 🤣🤣🤣

روزی یدونه بخور کافیه

زیاد نخور گرمه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۲ ماهگی