منم صبحونه ها فقط پنیر گردو می تونم بخورم
در طول روز هم گرسنه میشم خیلی وقتا فقط پنیر گردو دلم می خواد
کم بخور گرمیه بچه زردی میگیره
خوشبحالت جای منم بخور😂
بخور عزیزم من روزی ۳ تا صبح گاها س تام عصر میخورم
گردو عالیه که عزیزم صبحانه خوردنی بخور
خوبه ک
روزی دوتا کافیه
اره نخوریا 🤣🤣🤣
روزی یدونه بخور کافیه
زیاد نخور گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.