خانوما من ساعت ۱۲ صبحونه میخورم ایرادی نداره؟

۹ پاسخ

من ساعت ۱۰ همیشه صبحانه میخورم امروز منم ساعت ۱۲ شد

عزیزم دیگه الان خودت تنها نیستی که نباید خیلی گشنه بمونی بچه اذیت میشه

منم ۱۲میخورم
ولی من ساعت ۹پا میشم شیرو بیسکوئیت میخورم میخوابم

یعنی تا۱۲خوابی؟

من هشت شب شام میخوردم دیگه هیچی نمی‌خوردم تا ناهار تازه ساعت ۷ صب میرفتم سر کار تا ظهر

اونوقت ناهار میتونی بخوری؟
منم دیر میخورم ۱۱ اینا
بعدش ناهار نمیتونم بخورم
ساعت ۴ و ۵ گرسنم میشه

شبا از ساعت چند دیگه چیزی نمیخوری؟

عزیزم اونی که دیگه تو میخوری ناهاره نه صبحونه☺️

اگر بارداری هستی چرا صبحا نمی خوری که برات مفید باشه

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد