۶ پاسخ

زنجبیل عسل بخور

عزیزم با دکترت مشورت کن ماه های اول خیلی باید احتیاط کنید

ولی چون تاااازه اول بارداریته نباید دارو بخوری
چون روی جنین خیلی تاثیر میذاره چون هنوز جنین درست شکل نگرفته خیلی چیزاش تشکیل نشده عزیزم
سر خود هیچی نخور دارو

معدت درد میکنه یا میسوزه؟

به پزشکت بگو دارو میده
تویی بارداری بخصوص سه ماهه اول نمیشه هرچیزی استفاده کرد

پودر شیرین بیان .فوق العاده ست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 هفته بیست‌وسوم بارداری