مامانا دل مرغ تو بارداری ضرر داره؟

۵ پاسخ

کم بخورعزیزم مشکلی نداره کمش

نه بخور...

من چند بار خوردم

من ک میخورم

وای من خیلیییی دوست دارم. به دکترم گفتم گفت بعد سه ماه اول خوردنش مشکلی نداره‌. ولی خیلی نه در حد ۷ الی ۸ تا تیکه. جیگر گوسفندم گفت در حد دوتا سیخ در هفته بخور. ولی اینم بگم من طول سرویکسم ۵۰عه بالاست. از دکترت بپرس حتما

سوال های مرتبط

مامان پسرها مامان پسرها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد