دوستان ۳ روز زایمان‌کردم‌اب آناناس بخورم؟

۶ پاسخ

گلم بخور ولی ماهی نخور چون ماهی نفخ داره برای بچه خوب نیست

خودشم بخور برای ترمیم زخم عالیه

اره برای زخم خوبه
سعی کن بیشتر گوشت سفید بخور مخصوصا ماهی زودتر خوب میشی

برای شکمتم خوبه

آره بخور خیلی خوبه زخمات زود جوش میخوره

اره میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی