اناناس بخورم مشکلی نیست؟

۹ پاسخ

برا زردی‌بچه بده اگ بچت زردی نداره بخوز

برای ترمیم بخیه عالیه حتمابخور

من کمپوت خیلی خوردم اوایل خیلی زود هم ترمیم شد بخیه هام

نه خیلی خوبه اتفاقا برای ترمیم زخم

منم زیادخوردم اوایل واسه ترمیم بخیه

خیلی خوبه برا ترمیم بخیه

اره خیلی خوبه بخور

برا زخمت که عالیه

این وقت شب نخور دختر سنگینه خاستی بخوری یه خورده صبح بخور

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی