برا زردیبچه بده اگ بچت زردی نداره بخوز
برای ترمیم بخیه عالیه حتمابخور
من کمپوت خیلی خوردم اوایل خیلی زود هم ترمیم شد بخیه هام
نه خیلی خوبه اتفاقا برای ترمیم زخم
منم زیادخوردم اوایل واسه ترمیم بخیه
خیلی خوبه برا ترمیم بخیه
اره خیلی خوبه بخور
برا زخمت که عالیه
این وقت شب نخور دختر سنگینه خاستی بخوری یه خورده صبح بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.