۲ پاسخ

اب ارد برنج و خرما
ارد و میریزم با اب حل میکنم خرمارو هسته اش رو در میارم پوستشم جدا میکنم لح میکنم میزارم بپزه

من آدر برنج تو یه لیوان آب سرد مخلوط میکنم هم‌میزنم قشنگ آب بشه آرد برنج بعد قابلمه یه خورده میزارم داغ بشه میریزم توش هم میزنم با حرارت کم بعد خیلی سفت نمیگیرم متوسط باشه بعداز روی گاز برمیدارم شیر خشک بهش اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا💙 مامان هدیه خدا💙 ۱ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۶ ماهگی