خانما من اممول ۲۵۰ زدم باز شب باید شبافم بزارم؟

۵ پاسخ

منم هر روز آمپول پروژسترون دز50 میزنم هر شب شیاف هم میزارم

هفته ای یکی میزنی شما هم؟

من آمپولم هفته ای یدونه .هر روز یدونه هم شیاف میزنم

اره بزار

اکه روزی یکی باید بزاری اره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥰 مامان هدیه خدا 🥰 ۹ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری