۳ پاسخ

من گفتم گفت لازم نیست بزنی بیشتر به خانمای بارداری توصیه میشه که با خاک و.. سروکار دارن

من بهداشت برام زد ولی تا چند روز دستم رو تکون میدادم درد داشتم

اره منم ۲۷ هفته زدم مشکلی نبود برام
ولی چون ده سال گذشته بود از واکسن قبلیم دیگه مجبور بودم کزاز بزنم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری