۲ پاسخ

من زدم واکسنو
اره اگه ده ساله ک نزدی باید بزنی
من فقط جای تزریق تا سه چهار روز درد میکرد و یکم ورم کرد

من تو ٢٨ هفته زدم شب اول بيحال بودم تا چند روز هم دست درد در كل قابل تحمل، بايد زد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه معصومه مامان فاطمه معصومه هفته سی‌وسوم بارداری