سلام خانوما کیا آمپول ریه زدن تو بیست و هشت هفته؟

۴ پاسخ

فعلا که همه چی خوبه

دکترم گفته واسه این که بچه اولم نارس بوده اینم احتمالش هست نارس باشه گفته تو بیست و هشت هفته برم بزنم

چطور..من ۲۵ یا ۲۶ بود زدم

سلام من

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری