۳ پاسخ

من یک ماه پیش هم زدم الان هم زدم مجددا

من زدم آمپول ریه رو تو هفته سی بارداری

برای چی بزنی الان مگ علائم زودرس داری؟

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه معصومه مامان فاطمه معصومه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی