نه اصلا درد نداره
من به بازوم زد خیلی درد داشت 😬
منم ۲۸ هفته زدم همون لحظه درد داشت بعدش دیگه خوب بودم
نه من درد نداشتم اصلا
من قرار بزنم شما چند هفته و چند روز زدی؟
برا منم اصلا درد نداشت دستش سبک بود
سلام منم زدم نه اصلا درد نداشتم خیلی خوب زده بودبرام
ن من هیچ دردی نداشت فقط یکم سوزش داشت موقعی زد دردش یک سوم درد امپولای دیگه نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.