۸ پاسخ

نه اصلا درد نداره

من به بازوم زد خیلی درد داشت 😬

منم ۲۸ هفته زدم همون لحظه درد داشت بعدش دیگه خوب بودم

نه من درد نداشتم اصلا

من قرار بزنم شما چند هفته و چند روز زدی؟

برا منم اصلا درد نداشت دستش سبک بود

سلام منم زدم نه اصلا درد نداشتم خیلی خوب زده بودبرام

ن من هیچ دردی نداشت فقط یکم سوزش داشت موقعی زد دردش یک سوم درد امپولای دیگه نبود

سوال های مرتبط

مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی