۶ پاسخ

اره عزیزم اره

منم همینطوره خصوصا وقتی میخوام از این پهلو ب اون پهلو بشم یا از جام بلندشم...روزایی ک بیشتر سرپام پ بیشتر کاروخونه انجام میدم دردش شدیدتره

منم همینطورم ک خب همه چی اوکی بود حتما طبیعیه چون تو هفته ما بچه بیشتر رشد میکنه و فشار میاره ب رحم

ن گلم اینو بدون هیچ درد شدیدی هیچ موقع طبیعی نیس،
مخصوصا اگه زود برطرف نشه

اگه بارداری اولته بخاطر بزدگ شدن رحم این اتفاق میوفته. و اینکه زیاد سر نباش. الانم زیر دلتو با دست آروم بکش بالا ماساژ بده
امیدوارم بهتر بشی.
سرکلاژ ک نیستی؟

سلام ، منم همینطورم یعنی داغونم

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد