دوستان این ازمایش واجبه ؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

کلا آزمایش انتی ندادم .از اول کفت سلعری بده

خوبه.ولی اگه اکترت صلاح دونست اینم‌برو

ن من دکترم گفت نیاز نیس فقط سونو

ن سونو واجب ازمایش اصلا ب من گفت واجب نیست

منم آزمایش غربالگری اول و ان تیم عالی بود ولی باز انجامش دادم

من انجام دادم خیالت راحته اگ انجام بدی

نه این بیشتر برای کس هایی هست که آزمایش قبلش شون مشکلی داشته

نه برا من چون آزمایش غربالگری اول خوب بود دکتر گفت بچه سالمه دیگه نیاز این آزمایشو بدی

اگه دکترت گفت انجام بده اگر نه نمیخواد

بستگی به دکتر داره ولی میگن بهتره انجام بدی

من چون سلفری داده بودم اینو نداد برام ولی سنو آنومالی رفتم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان و دخملی مامان شاهان و دخملی هفته بیست‌وچهارم بارداری