من دیروز انجامش دادم ۵میلیون هزینه ش شد
اره عزيزم برو انجام بده دكترا نميگن واجبه ولي بنظر من واجبه چون سلامتي بچه از واجباته
من نرفتم دکتر گفت لازم نیست ولی قیمتش ۲۵۰۰ بود عزیزم
برا اونایی که آزمایش غربالگری اول و انتی انجام ندادن یا مشکلی بوده باشه دکتر میگه انجام بدی
فکر نکنم واجب باشه من انجام ندادمم دکترمم چیزی بهم نگفت
زمان ما فقط دو مرحله بود یکی اول دومی هم همون قند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.