۵ پاسخ

زوده الان فکر کنم هضمش براش سخت شاید باشه سنگینه

سنگینه ندش

خودمون میخوریم سنگین هس وای به معده بچه ها اذیت میشن گناه دارن

یذره عیب نداره ولی خیلی سنگینه عزیزم

یکم بدی مشکل نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۱ سالگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری