اسم دخترکدوم بنظرتون خوبه آوینا،گیسو،ماهلین

۱۵ پاسخ

اوینا

آوینا

آوینا

گیسوووو

گیسو

گیسو از همشون قشنگتره ماهلین خیلی زیاده دیگه

گیسو🥰🥰

گلم من خودم میخواستم ماهلین بزارم ولی از بس زیاد شده میذارم آوینا معنیشم قشنگه

ماهلین خیلی زیاد شده تو تبریز تازگیا منم اگه بچم دختر بود دوس داشتم ماهلین بزارم

ماهلین

ماهلین

آنیا و آنیسا هم خ قشنگه در وزن آوینا هست گفتم پیشنهاد بدم

گیسو قشنگتره

گیسو خوبه

ماهلین

سوال های مرتبط

مامانِ نیلا🕊️ مامانِ نیلا🕊️ قصد بارداری
مامان Mahlin مامان Mahlin ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری