خانما باید واکسن انفولانزا بزنیم

۵ پاسخ

بله من زدم حتما بزنين

خانومای باردار جزو پر خطر ها هستن و توصیه میشه که بزنن من که هر سال میزنم ولی یادت باشه ۳ هفته زمان میبره تا واکسن اثر بذاره

من دکترم تاکید بر این داشت حتما زده بشه

تو بارداری بد نیست ؟

بزنین بهتره من میزنم هلندی

سوال های مرتبط

مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی