واکسن انفولانزا بزنیم یا نه؟

۷ پاسخ

من امروز زدم

من از دکترم پرسیدم گفت عوارضش برای هرکسی متفاوته و تو بارداری نزنی بهتره که منم نزدم

من زدم.

تصویر

به من زنگ بزنه صددرصد میزنم

من امروز ميخام بزنم دكترم گفت بزن

بهداشت زنگ زد گفت بیاید بزنید من قصد ندارم بزنم گفتم از‌دکترمم بپریم ببین نظرش چیه

من که صبح زدم 🥴

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی