مامانا واکسن آنفولانزا رو باید بزنیم حتما؟

۴ پاسخ

بزنی بهتره میگن بشرطی ک علائم نداشته باشی

من زدم اوایل شهریور تا الانم مریض نشدم خداروشکر

نیاز نیس

من دکترم گفت زدم ، بنظرم بزنی بهتره چون دوران شیردهیت توی پاییز و زمستونه برای خودتو بچه بهتره

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی