۶ پاسخ

منکه میدم هم آبشو هم گوشتشو و هم حتی مغزشو خیلی پسرم دوست داره

من کله پاچه هم بهشون دادم با نون تیلیت کردم یکم آبلیمو و دارچین بزن بده بخوره

عزیزم رب و ادویه مناسب نیست

سنگینه ولی یکمش اشکال نداره زود بده دور موقع ندع

من از ۶-۷ ماهگی میدادم
مخصوصا آبگوشت 😶‍🌫️

سنگینه

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۹ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی